Line Jahr på landslaget

Neste sesongs kvinnehopplandslag ble forleden offentliggjort og Vikersundhopperen Line Jahr er med i troppen. Kommende vinter er det worldcup samt VM i Italia som er det store målet for jentene.

Line går inn i sin 15. sesong hvor hun skal representere Vikersund IF og Norge. Første gang hun var  med, var i det første FIS Ladies Grand Prix  Skijumping i 1999, da som 14-åring.

Landslaget består av 6 jenter : Anette Sagen, Helfjell UL Skigruppe, Maren Lundby, Kolbukameratene,  Jenny Synnøve Hagemoen, Gausdal Skilag, Gyda Enger, Hernes IL, Synne Steen Hansen, IF Pors og Line Jahr, Vikersund IF.

4 jenter er også tatt ut på et rekrutteringslag: Anna Odine Strøm, Alta IF, Karoline Røstad, Skogn IL, Marte Pauline Skinnes, IL Ivrig og Maria Beisvåg, I.L. Jardar. Vikersundhopperen Silje Sprakehaug som dessverre ble skadet i fjor, er igjen i trening. Hun skal være med lokalt å trene og  vi håper at hun igjen kommer raskt tilbake.

Følg med på vår landslagshopper Line Jahr’s blog på www.linejahr.com med trening og resultater fra kvinnenes første World Cup hvor Line hadde en 4.og en 5. plass.

Hopplandslaget for kvinner 12/13