Dommerkurs våren 2017

Her kommer litt informasjon om dommerkurs som vi har tenkt å kjøre utover våren.

Dessverre har vi ingen dommer ansvarlig i klubben nå. Hvis noen har lyst på denne utfordringen så ta kontakt.

De to første kursene er for de som allerede er klubbdommere og fyller 15 år i løpet av sesongen. Det siste kurset er for de som ønsker å bli klubbdommere.

Rekrutteringsdommerkurs  – Hønefoss,

Dette kurset er for deg som vil ta steget opp fra klubbdommer til å dømme 9’er og 11’er fotball på klubb og krets nivå. Kurset går over tre kvelder. Det er ikke krav om at du har gjennomført klubbdommer kurs for å delta her.

Ved søknad bruk Sølve Raaen som Dommer ansvarlig i klubben. Fint om dere sender en beskjed til meg hvis dere melder dere på.

Kurset kjøres i Hønefoss Onsdag 1.2, Mandag 6.2 og Tirsdag 7.2 kl 17.30 – 21:30 alle kvelder

Påmeldingsfrist er 27.1

Det er også mulig å ta dette kurset noen andre steder skal legge ut info om dette så snar vi har fått den.

Du finner link til påmelding her Rekruteringsdommer kurs
En kvelds dommerkurs for 9’er fotball – Vikersund,

Dette kurset er for deg som vil ta steget opp fra klubbdommer til å dømme 9’er fotball for 12 åringer. Mulighet også for å dømme 13 åringer på krets nivå. Kurset går over en kveld. Det er krav om at du har gjennomført klubbdommer kurs for å delta her.

Kurset kjøres på Gamle klubbhus i Vikersund Torsdag 23.2 kl 18.00 – 21:30

Påmeldingsfrist er 17.2

Du finner link til påmelding her Dommerkurs 9’er fotball
Klubbdommer kurs

Dette vil bli kjørt i Februar -Mars. Går over en kveld på 3 timer. Deltager bør være 12-13 år og oppover. Modenhet og interesse vil bli diskutert med foresatte for de yngste.

Kurs gir mulighet for å dømme klubbfotball, det vil si 3’er, 5’er og 7’er fotball opp til 12 år.

Mer informasjon om dette kommer.

Sølve Raaen

Leder og midlertidig dommer ansvarlig.