A-laget: Nok en poengdeling på gutta

Det ble en fartsfylt match på Tangen denne fredagskvelden med to gode lag på banen. Begge lag satset offensivt fra start og det var spenning og nerve i matchen i samtlige 90 minutter.

Poengene har sittet langt inne i seriestarten for VIF-gutta, og den gode flyten fra fjoråret har ikke helt kommet ennå. Men gutta må jobbe knallhardt framover for å finne igjen godfølelsen.

Scoringen til VIF kom på en glimrende slått dødball av Ole Erik Marberg. Hans presise høyrefot traff hodet til Brahim Boustta foran mål og unggutten steg høyt til værs og headet inn utlikningen etter snaue 70 minutters spill.

Til tross for enorme sjanser til hjemmelaget klare de ikke å putte og dermed endte oppgjøret 1-1.

5. seriekamp, Vikersund stadion 15. mai 2015:

Ca. 70 tilskuere

VIKERSUND – HØNEFOSS SK 1-1 (0-0)

0-1 (64) Sindre Nyhagen
1-1 (69) Brahim Boustta

Bernt Ole Sprakehaug, Glenn Engan (Brahim Boustta inn 36. min), Vegard Hansen Kristian Syversen, Pål Spone, Lars M Winther, Christian Berg, Ole Erik Marberg, , Brwa Ali, Kim F Winther og Lasse Tangen.