Alle Jenter på Banen 20.6-2015

Vikersund IF er en av flere klubber som er ambassadørklubb av Buskerud Fotballkrets i forhold til prosjektet «Alle jenter på banen». Prosjektet går ut på å motivere og engasjere jenter slik at antall jentefotballspillere i Norge øker. Som en del av dette prosjektet vil Vikersund IF Fotball arrangere en samling for jenter på 1. – 4. skoletrinn. Målet er å motivere jenter som allerede spiller i dag til å fortsette med dette, og i tillegg rekruttere så mange som mulig til å begynne å spille fotball. Det er ingen krav til ferdigheter og primærmålet er at jentene samles og har det gøy.

TID OG STED:

Lørdag 20.06.14 kl. 11:00 – 14:00 på kunstgressbanen, Tangenodden i Vikersund.

GJENNOMFØRINGEN AV ARRANGEMENTET:

Jentene deles inn i grupper ut fra alder. Hver gruppe vil ha lagledere bestående av fotballspillere fra Vikersund og Modum Dame Fotball. Laglederne vil følge gruppene hele dagen. Første del består av øvelser og lek med ball. Siste del vil være uhøytidelig miniturnering. I pausen mellom første og andre del vil det serveres frukt gitt av Rema 1000 Vikersund. Det eneste hver enkelt spiller behøver av utstyr er fotballsko eller joggesko og leggskinner.

PREMIERING:

Hver deltagende jente vil få en fotball sponset av Vikersund Fotball og SpareBank 1 Modum.

PÅMELDING:

Deltagelsen koster kun 80 Kr + gebyr. Påmelding ved å gå inn på Vikersund fotball sin hjemmeside:

Her kommer det link til Betaling ca 1.6-2015

Påmelding med opplysning om idrettslag, alder og navn må skje i løpet av fredag 12.06.14.

YTTERLIGERE INFORMASJON:

Spørsmål kan rettes til Nina Sundt Tangen, 419 21 884 eller Marthe Karoline Grønvold, 952 74 546