Alle jenter på banen 2014

Lørdag 21. juni var det jentefotballens dag på Tangen, for tredje gang. Denne gangen med hele 93 jenter fra ni forskjellig skoler i distriktet vårt.
007

Jentene fikk en flott dag med øvelser, leik med ball, miniturnering og masse moro. Jentene ble delt inn i grupper ut fra alder, og hver gruppe ble ledet av en lagleder fra MFK sine damer og Vikersund J15.

Alle jentene fikk hver sin fotball til odel og eie. Vi fikk besøk fra Buskerud Fotballkrets, og de var meget godt fornøyd med arrangementet vårt. TVModum var også på plass og foreviget det hele. Dette kan du se her http://tvmodum.no/vil-ha-alle-jenter-pa-banen/

Lørdag 14.6 hadde vi 12 nye klubbdommere på kurs, og flere av disse hjalp til med å dømme miniturneringen, som var en del av jentefotballens dag.

Vi tror alle jentene storkoste seg på Tangen denne dagen, og nå håper vi den fine fotballen blir flittig brukt i sommer. Alle fikk også med seg et informasjonshefte hvor vi informerte om AJPB og vi oppfordret foreldrene til å kontakte en av klubbene i distriktet for å melde jentene på videre fotballaktiviteter.

Lørdagens arrangement ble organisert av Anders Svendby, Ronny Jevne, Nina Sundt Tangen og Sølve Raaen. Fotballgruppa ønsker å rekke en spesiell takk til MFK Damer ved: Cathrine Berg, Mona Grefstad, Pia Thon Korsgård, Maren Folkvord, Melissa Hansen, Hege Karikoski, Helene Letmolie, Aud Viola Lie, Helle Grønlund Nilsen, Stine Orsten, Stine Roness, Martine Sønsteby, Mariell Berg, Maria Andersen, Stine Kolsrud og Andrea Letmolie

Jenter 15 ved: Anne Marie, Malin Myklebust, Hanna Grønberg, Marion Langeland, Malin Raaen.

De nye klubbdommerne: Einar Skinstad, Robin Kristiansen, Erik Mårtenssen, Odin Gulbrandsen, Stian Bakkerud og Simen Bye.

Fotballgruppa ønsker også å takke våre sponsorer for stort bidrag ifm. arrangementet:

Rema 1000 bidro med frukt,

Sparebank1 Modum sponset deler av innkjøp av fotballer og

Bygdeposten sponset deler av annonsering.

AJPB