Jentefotballens dag ble en kjempesuksess!

Lørdag 22. juni var det jentefotballens dag på Tangen. Arrangementet ble en formidabel suksess, hele 76 jenter i alderen 6-10 år deltok!

Jentene fikk en flott dag med øvelser og leik med ball, miniturnering og masse moro. Jentene ble delt inn i grupper utfra alder og hver gruppe ble ledet av en lagleder fra Vikersund Gutter 1999-2000 og Jenter 16 lag. Alle jentene fikk hver sin fotball til odel og eie, frukt og saft i pausen og populært var det også at laglederne var så unge og flinke 🙂

Vi tror alle jentene storkoste seg på Tangen denne dagen og nå håper vi den fine fotballen blir flittig brukt i sommer. Alle fikk også med seg et informasjonshefte hvor vi informerte om AJPB og oppfordret foreldrene til å kontakte en av klubbene i distriktet for å melde barnet på videre fotballaktivitet.

Lørdagens arrangement ble organisert av Erik Solheim, Børre Østenengen, Trine Skretteberg og Kjell Skretteberg. All honør til dere! Fotballgruppa ønsker å rekke en spesiell takk til spillerne på G1999-2000 og J16 fordi dere alltid stiller opp og bidrar for klubben. Dere var fantastisk flinke! Zakaria Abdirab, Henrik S. Stærkebye, Ida Nesheim, Maria Andresen, Lars B. Uhlen, Vegard Ø. Bonsaksen, Simen Strand, Joachim Thon, Drilon Krasniqi, Kevin Svendsen, Mats Klevstad og Even B. Bottolfs.

Fotballgruppa ønsker også å takke våre sponsorer for stort bidrag ifm arrangementet: Rema 1000 bidro med frukt, Sparebank1 Modum sponset deler av innkjøp av fotballer og annonsering, Bygdeposten sponset deler av annonsering.

Bildet over. Lagledere, bak fra venstre: Zakaria Abdirab, Henrik S. Stærkebye, Ida Nesheim, Maria Andresen, Lars B. Uhlen, Vegard Ø. Bonsaksen og Simen Strand. Foran fra venstre: Joachim Thon, Drilon Krasniqi, Kevin Svendsen, Mats Klevstad og Even B. Bottolfs.