Ida og Henrik med sterk kretslagsesong

Ida Nesheim (J14) og Henrik Skretteberg Stærkebye (G14), har representert Vikersund IF på Buskerud´s kretslag denne vinteren.

Ida følger opp Stine F. Orsteen og Marthe Skretteberg Stærkebye som spilte på kretslaget i perioden 2010-2012. Det er mange år siden Vikersund har hatt en guttespiller på kretslaget, vi tror vi må helt tilbake til perioden da Christoffer «Doffen» Dahl brilljerte i VIF´s røde drakt.

Ida har hatt en travel vinter med håndball og fotball, og har spilt 2 kretslagskamper i fotball. Henrik har spilt alle guttekampene, totalt 6.

Programmet har vært likt for både J14 og G14:

17. Februar: Internkamp, Mjøndalen Stadion

24. februar: Kretsturnering Skien

2. mars: Kamp mot Stabæk, Nadderud

3. Mars: Trening Mjøndalen Stadion

17. mars: Trening Mjøndalen Stadion

31. mars: Kamp mot Telemark, Mjøndalen Stadion

7. april: Kamp mot Agder, Mjøndalen Stadion

14. april: Kamp mot Vestfold, Mjøndalen Stadion

Kretslagsesongen ble avsluttet søndag 14. april med kamp mot Vestfold. Buskerud vant både J14 og G14 kampen, og både jentelaget og guttelaget har gått seirende ut av de fleste kampene.

Ida og Henrik har vist meget solid innsats på lagene, og vi gleder oss stort til å følge disse spillerne videre.

Nå er det pause for kretslaget, neste samling blir til høsten.