G96, ekte hattrick på fjorten minutter!!

Gutter 1996 (16 år) spilte seriekamp i 2. divisjon avdeling 01. 7`er kamp. (22.06.12) borte mot Mjøndalen2.

Vikersund sitt lag bestod av:

Keeper: Benjamin Valborgland

Forsvar: Jan Erik Ingesen (kaptein), Morten Svendsrud, Simen Kleiv, Magnus Sønsteby

Midtbane: Tom Roger Finsrud, Flakron Bekteshi, Espen-Andreas Bottolfs

Angrep: Anders Tovsrud

Vikersund var det førende laget gjennom hele kampen på en meget humpete grus/gressbane på Vassenga. Det var litt typisk at vi taper i siste minutt. Vi burde vunnet kampen med ti mål…. Anders Tovsrud scorte alle Vikersund sine fire mål, i løpet av fjorten minutter i andre omgang satte han inn ett ekte hattrick, årets andre!!!

0-1 etter 30 minutter. Flakron lobbet over forsvaret og Anders skyter i mål.

1-1 etter 37 minutter.

2-1 etter 44 minutter.

2-2 etter 48 minutter. Tom Roger skyter, keeper reddet, men Anders setter returen i mål.

2-3 etter 56 minutter. Innkast fra Simen og Anders skyter i mål.

2-4 etter 62 minutter. Langt utspill fra keeper Benjamin, Anders lobber lekkert over keeper og mål.

3-4 etter 65 minutter.

4-4 etter 70 minutter.

5-4 etter 78 minutter.

Vi dro nedover til de brune med kun 9 spillere. Etter 12 minutter måtte Espen-Andreas gå ut med skade og vi stod igjen med kun en innbytter. Mjøndalen hadde fem innbyttere og det kan ha vært det avgjørende det siste kvarteret. Det var en kamp hvor laget fremstod samlet som meget gode, ingen hadde en dårlig dag, og alle hadde den ekstra innsatsen og ville vinne kampen, men det holdt bare nesten. God sommer.