G96, meget god innsats mot Hokksund 2

Gutter 1996 (16 år) spilte seriekamp i 2. divisjon avdeling 01. 7`er kamp. (12.06.12) hjemme mot Hokksund 2.

Vikersund sitt lag bestod av:

Keeper: Benjamin Valborgland

Forsvar: Jan Erik Ingesen (Kaptein), Morten Svendsrud, Simen Kleiv, Espen-Andreas Bottolfs

Midtbane: Tom Roger Finsrud, Kevin Henriksen, Kaspar Lilja, Sander Kvebæk

Angrep: Anders Drolsum Tovsrud, Bendik Holberg

Vikersund var det førende laget gjennom store deler av kampen, men det var Hokksund som stod for målene. Hokksund scorte i det 7. – 8. – 41. og 54. minutt, og vant 0-4. Vikersund hadde en enorm innsats slik de har hatt i de fleste kampene i vårsesongen. De Vikersund sitt lag som må fremheves for sin innsats er: Kaspar, Simen og Benjamin. Bendik Holberg var tilbake etter en lang vinterferie og fikk noe spilletid. Det han viste var meget positivt og vi er glade for å få han med på laget. Våre to nye venner fra Somalia, Lilo og Othman, stod på sidelinjen og heiet. Når de blir spilleklare vil vi gå over til 11`er kamper, og det gleder vi oss til.